Preview

Virtual Technologies in Medicine

Advanced search

Evaluation of student learning in the subject “forensic medicine” when using simulation technologies in teaching

Abstract

The article examines the relevance of simulation techniques when teaching the subject “forensic medicine”.

About the Author

M. Sh. Shamsiddinova
Samarkand State Medical University
Uzbekistan

Samarkand



References

1. Косаговская И. И., Волчкова Е. В., Пак С. Г. Современные проблемы симуляционного обучения в медицине // Эпидемиология и инфекционные болезни. 2014. № 1. С. 49–61.

2. Косаговская И. И., Мадьянова В. В., Королева Ю. В. Современныеподходык симуляционномуобучению медицинских кадров (часть 1) // Проблемы стандартизации в здравоохранении. 2016. № 5–6. С. 22–28.

3. Авдеев А. И., Власюк И. В., Жуков В. А., Андрейко И. В., Николаев А.В. Непрерывное образование с применением симуляционных технологий в процессе преподавания судебной медицины // Судебная медицина. 2015. Т. 1, № 2. С. 36–38.


Review

For citations:


Shamsiddinova M.Sh. Evaluation of student learning in the subject “forensic medicine” when using simulation technologies in teaching. Virtual Technologies in Medicine. 2023;1(4):364-366. (In Russ.)

Views: 85


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2686-7958 (Print)
ISSN 2687-0037 (Online)