Evaluation of student learning in the subject “forensic medicine” when using simulation technologies in teaching
Abstract
The article examines the relevance of simulation techniques when teaching the subject “forensic medicine”.
References
1. Косаговская И. И., Волчкова Е. В., Пак С. Г. Современные проблемы симуляционного обучения в медицине // Эпидемиология и инфекционные болезни. 2014. № 1. С. 49–61.
2. Косаговская И. И., Мадьянова В. В., Королева Ю. В. Современныеподходык симуляционномуобучению медицинских кадров (часть 1) // Проблемы стандартизации в здравоохранении. 2016. № 5–6. С. 22–28.
3. Авдеев А. И., Власюк И. В., Жуков В. А., Андрейко И. В., Николаев А.В. Непрерывное образование с применением симуляционных технологий в процессе преподавания судебной медицины // Судебная медицина. 2015. Т. 1, № 2. С. 36–38.
Review
For citations:
Shamsiddinova M.Sh. Evaluation of student learning in the subject “forensic medicine” when using simulation technologies in teaching. Virtual Technologies in Medicine. 2023;1(4):364-366. (In Russ.)